Długopisy Banach 3D w edukacji

Jak uruchomić długopis 3D Banach?

Od użytkowania długopisu 3D Banach dzieli Cię naprawdę kilka prostych kroków!

Co należy zrobić przed przystąpieniem do tworzenia modeli 3D? 

  • Podłącz długopis 3D do zasilania – możesz skorzystać z powerbanka lub z tradycyjnego zasilania.
  • Za pomocą strzałek wybierz odpowiedni rodzaj filamentu.
  • Po wciśnięciu przycisku uruchamiania zaświeci się czerwona lampka, gdy długopis 3D osiągnie odpowiednią temperaturę zapali się zielona lampka. To znak, że możesz rozpocząć pracę z urządzeniem!
  • Kolejnym krokiem jest umieszczenie końcówki filamentu w górnym otworze długopisu 3D.
  • Ponowne wciśnięcie przycisku uruchomienia pozwoli na rozpoczęcie pobierania filamentu.
  • Gdy filament zacznie wypływać z dyszy możesz przystąpić do tworzenia modeli 3D.

Na co warto zwrócić uwagę podczas pracy z długopisem 3D Banach? 

  • Nałóż na wybrany szablon folię, z której łatwo będzie można odkleić stworzony model 3D.
  • Nie dociskaj końcówki długopisu 3D bezpośrednio do folii. Pozwól, aby to filament miał jedyny kontakt z powierzchnią folii.

Życzymy udanej pracy z długopisem 3D Banach! 

Jakich błędów nie popełniać podczas użytkowania długopisu 3D Banach?

Dzięki temu filmikowi zapewnisz swoim długopisom 3D dłuższą żywotność.

Na co warto zwrócić uwagę korzystając z długopisu 3D? 

  • Unikaj ciągłego trzymania przycisku START/STOP, może to spowodować trwałe uszkodzenie i uniemożliwienie pracy.
  • Korzystaj ze sprawdzonych i rekomendowanych, do danego modelu długopisu 3D, filamentu. My rekomendujemy filament PLA jest to bezpieczny dla dzieci i biodegradowalny filament.
  • Po zakończonej pracy przyciśnij przycisk wstecz, długopis zacznie samodzielnie wysuwać filament. Nie wyciągaj go na siłę! Możesz w ten sposób uszkodzić długopis 3D.

Stwórz niepowtarzalne modele 3D za pomocą długopisu 3D!

Długopis 3D Banach to wiele możliwości rozwoju dla uczniów. Urządzenie można wykorzystywać na praktycznie każdych zajęciach edukacyjnych oraz kołach zainteresowań. Do tworzenia niepowtarzalnych modeli wystarczy tylko kreatywność i wybór odpowiedniego szablonu. Polecamy również samodzielnie tworzenie modeli 3D, co jeszcze bardziej pobudzi i rozwinie dziecięcą wyobraźnię.

Dlaczego długopis 3D marki Banach?

  • Jesteśmy liderem w produkcji długopisów 3D tylko i wyłącznie dla branży edukacyjnej.
  • Ciągle udoskonalamy nasze urządzenia i badamy Wasze potrzeby – dlatego do długopisów 3D, jako pierwsi zaczęliśmy dołączać powerbanki.
  • Większą liczbę długopisów możesz zakupić w podręcznej walizce, dla łatwiejszego transportu.
  • Twoi uczniowie nabędą nowe i rozwiną obecne umiejętności.
  • Zintegrujesz całe klasy, dzięki czemu dzieci nauczą się współpracy.
  • Uczniowie, nawet Ci mniej aktywni, chętniej zaangażują się w zajęcia.

Długopis Banach 3D to wiele możliwości zamkniętych w jednym urządzeniu!

Nasza szkolna ekspansja stale się poszerza, a wraz z nią powstają coraz to nowsze prace! Długopisy Banach 3D są świetnym sposobem na zaangażowanie uczniów w twórcze działanie, wspierając przy tym pracę wyobraźni przestrzennej. Dzięki możliwościom naszych urządzeń możemy czerpać inspirację od innych i odwzorowywać ją w trójwymiarze! Sprawdźcie co można stworzyć za pomocą naszych długopisów – Inspiruj siebie. Zainspiruj innych! Serdecznie dziękujemy szkołom za tak wspaniałe pomysły wykorzystania długopisów 3D.

Poznaj opinie na temat długopisów 3D Banach

Długopisy Banach 3D idealnie wpisują się w terapie logopedyczną. Dzięki temu urządzeniu mogę uczyć dzieci prawidłowego trzymania długopisu i odpowiedniej siły nacisku. Bez wątpienia długopisy 3D wspierają uczniów w ich rozwoju, motywują do działania i uczą bawiąc. Serdecznie polecam długopis 3D jako terapeuta logopeda i jako nauczyciel.

Nauczyciel i logopeda – Joanna Rutkowska

Podczas konkursu zorganizowanego przez wydawnictwo edukacyjne Ei System, szkoła, w której pracuje wygrała pakiet Autyzm. Jestem nauczycielem Szkoły Podstawowej nr. 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieleniu. Uczennice Oddziału Specjalnego z okazji Świąt Majowych tworzyły za pomocą długopisów 3D flagi, herby i inne symbole majowe. Według szablonów „Emocje” , dziewczynki wskazywały jakie emocje im towarzyszyły podczas pracy z długopisem 3D. Zajęcia kształtują wyobraźnie przestrzenną oraz myślenie abstrakcyjne. Metody aktywizujące takie jak ekspresja i impresja dają szansę na wykorzystanie przeróżnych gadżetów edukacyjnych jak np. długopis 3D. Pakiet Autyzm sprawdzi się idealnie do pracy z uczniami o różnych niepełnosprawnościach intelektualnych.

Szkoła Podstawowa nr. 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieleniu

Nauczyciel- Renata Tecław

Jako edukator pracuje na każdym poziomie edukacyjnym od zajęć z dziećmi ze szkół podstawowych w lokalnym ośrodku kultury, przez szkołę średnią, po zajęcia ze studentami na miejscowym uniwersytecie. Jestem szczerze zaskoczony, iż na każdym z tych poziomów mogę wykorzystać długopisy 3D do wzbogacenia prowadzonych przeze mnie zajęć. Zestaw Banach 3D, daje wolność i swobodę w pracy w każdych warunkach. Dołączone do zestawu powerbanki, bardzo ułatwiają pracę w każdych warunkach, a ilość długopisów w zestawie w mojej opinii powinna odpowiadać maksymalnie połowie liczby osób na sali/ w grupie, którą zarządzasz, czyli optymalnym rozwiązaniem jest to, aby na każdego ucznia przypadał jeden długopis 3D lub maksymalnie dwóch uczniów korzystających z jednego długopisu. Bardzo zaskoczyła mnie zawartość pudełka z filamentami, mnogość ich kolorów oraz dobór wzorcowych przykładów. Nie mogę się doczekać zalogowania do Ekosystemu Banach 3D, ponieważ tam będzie tego znacznie więcej.

Nauczyciel – Łukasz Gierek

Kto oglądając bajkę pt. „Zaczarowany ołówek” nie marzył żeby taki posiadać? Długopisy 3D dają możliwość stworzenia dowolnego obiektu 3D i tak naprawdę ogranicza nas tu tylko wyobraźnia. Moi uczniowie wykorzystują je podczas realizacji projektów oraz na zajęciach kół zainteresowań. Początkowo tworzą obiekty 3D z gotowych szablonów, a następnie sami rysują własne projekty. Uczniowie w ten sposób rozwijają wyobraźnię przestrzenną, ćwiczą zdolności manualne i zaskakują kreatywnością oraz pomysłowością. Dołączone do zestawu powerbanki sprawiają, że mogą w bezpieczny sposób pracować z długopisami również młodsze dzieci.

Anna Skrzypczak-Gniot, Szkoła

Podstawowa im. Stefana Batorego nr 20 w Poznaniu

Pracując jako pedagog oraz nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, na co dzień spotykam się z pytaniami, jak motywować dzieci do nauki, jak zachęcić do czynności edukacyjnych i poprawić koncentrację uwagi. Pierwsze dni szkoły zazwyczaj wyglądają tak: nowe plecaki, w pełni wyposażone piórniki, kredki zastrugane na szpic. Przed najmłodszymi nowe wyzwania, chęci co nie miara. I czas, gdzie czar pryska: rozpoczyna się nauka, popołudnia spędzone nad szlaczkami czy literkami i coraz więcej i więcej, zaangażowanie stopniowo wyparowuje – przecież to nudne. Niekiedy staranne, zgrabne literki stają się byle jakie, nieczytelne – szybciej, wygodniej. Nie wspominając o tym, jak nasze dzieci trzymają ołówki, kredki czy długopisy, niekiedy przypomina to chwyt jaskiniowców pocierających kamienie przy rozpalaniu ogniska. Zastanawiamy się, co robić, jak sprawić, żeby nasze dzieci chciały? Żeby tak im się chciało, jak im się nie chce. Podczas swojej pracy mam możliwość korzystać z rewelacyjnych urządzeń, jakimi są długopisy 3D firmy Banach. Rewelacyjne i fantastyczne, a dlaczego? Na pewno coś nowego, innego – nowości działają na nas zachęcająco. Co udało się osiągnąć? Ku zdziwieniu znacznie wzrosła frekwencja uczniów na zajęciach terapeutycznych, wzrósł poziom atrakcyjności pracy. W jaki sposób możemy pracować i co możemy wypracować? Najważniejszą kwestią staje się istotna poprawa koncentracji uwagi, abyśmy mogli narysować coś fajnego, musimy zadbać o dokładność i precyzję. Pobudzamy wyobraźnię i realizujemy swoje małe marzenia… Chciałbym mieć domek… narysuje sobie czemu nie…, chciałabym mieć nową bransoletkę, która będzie mi pasowała do sukienki… – narysuje sobie. To taki zaczarowany ołówek. Uczymy nasze dzieci i nas samych, gdyż dorosłym sprawia to również ogromna frajdę, ćwiczy wytrwałość i planowanie. Kształtujemy nawyki związane z umiejętnością pisania, dokładnie kreśląc wzory po szablonach. Pobudzamy kreatywność. Dbajmy o to, aby edukacja była dla dzieci przyjemna i ciekawa. Z czystym sumieniem polecam każdej placówce oświatowej oraz rodzicom dzieci posiadanie tak fantastycznego urządzenia – mnóstwo radości, uśmiechu, czasu spędzonego razem – w dzisiejszych czasach wartość bezcenna.

Agata Kozera – Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Radomiu

I ty możesz mieć długopisy 3D w swojej szkole!